Splošni pogoji poslovanja
Namen teh Splošnih pogojev poslovanja (v nadaljevanju: pogoji poslovanja) je jasno definirati pravice in obveznosti ponudnika in uporabnikov spletnega centra pri uporabi spletne trgovine, naročanju, nakupu in prodaji blaga in storitev, ki so na voljo v spletni trgovini, ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom spletne trgovine.
Kot kupec/uporabnik (v nadaljevanju kupec ali uporabnik) po teh pogojih poslovanja se razume vsaka fizična oseba, ki je potrošnik, ter pravna ali fizična oseba, ki ni potrošnik, in je opravila nakup na spletni strani trgovina.ngen.si, pri čemer določene, v teh pogojih poslovanja navedene pravice pripadajo le kupcem, ki so potrošniki, kot je to v nadaljevanju izrecno opredeljeno tudi v posameznem poglavju teh pogojev poslovanja.
V skladu z določbami zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij, je kupec fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine Ngen, d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik ali Ngen), pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga in storitev, ki so na voljo v spletni trgovini. Nakup, opravljen prek spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji.
Pred zaključkom nakupa oz. oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s temi pogoji poslovanja, sicer naročila ne more oddati. Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani https://trgovina.ngen.si/splosni-pogoji-poslovanja.
Podatki o podjetju
NGEN d.o.o.
Moste 101, 4274 Žirovnica
Davčna št.: SI24576239
Matična št.: 8209901000
Telefon: +386 (0)4 581 20 20
E-mail: [email protected]
Vrste uporabnikov
Z registracijo v spletni trgovini https://trgovina.ngen.si/ postanete član spletne trgovine trgovina.ngen.si. Pravico do nakupa v spletni trgovini trgovina.ngen.si pridobita tako član kot gost (v nadaljevanju skupaj tudi: uporabnik ali kupec):
- član je vsak že obstoječ registriran uporabnik spletne trgovine (v nadaljevanju: član ali registriran uporabnik),
- gost je vsak, ki opravi hitri nakup in se pred in med nakupom ne registrira (v nadaljevanju: gost).
Ob registraciji v spletni trgovini pridobi uporabnik, ki je član, svoje uporabniško ime, ki je enako njegovemu e-poštnemu naslovu, ter geslo. Če želi uporabnik svoj e-naslov ali geslo spremeniti, lahko to stori kadarkoli v svojem uporabniškem profilu.
Dostopnost informacij
Trgovina.ngen.si se zavezuje, da bo uporabniku vselej na jasen in razumljiv način zagotovil naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin:
- odatke o podjetju (firma in sedež podjetja, matična številka, ID št. za DDV);
- kontaktne podatke podjetja, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s podjetjem (e-pošta ter telefon, kadar je ta na voljo);
- glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini, vključno s seznanitvijo z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine ter seznanitvijo z možnostjo in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljnega jamstva (tržne garancije), kadar je to potrebno;
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
- plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;
- končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;
- informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
- časovno veljavnost ponudbe
- pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, skupaj z obrazcem za odstop; poleg tega pa tudi o stroških vračila blaga in drugih stroških, ki jih krije kupec potrošnik v primeru odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo;
- informacije o pritožbenem postopku pri podjetju, vključno z vsemi kontaktnimi podatki podjetja;
- informacijo o združljivosti in interoperabilnosti blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno ter informacije o funkcionalnosti, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar je to primerno;
Ponudba izdelkov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba trgovina.ngen.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cena v spletni trgovini trgovina.ngen.si je enaka tako za člane kot za goste spletne trgovine.
Vse cene v spletni trgovini so označene eurih in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine, ti so navedeni ob izračunu končne vrednosti naročila pred elektronsko oddajo in potrditvijo naročila s strani uporabnika. Cene veljajo ob oddaji in potrditvi naročila s strani uporabnika in prodajalca oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je potrjeno in oddano naročilo uporabnika prejel informacijski sistem prodajalca.
Postopek nakupa
Izbira izdelka:
V spletni trgovini trgovina.ngen.si izberite izdelek in kliknite na gumb »Dodaj v košarico«. Če želite lahko prosto nadaljujete z nakupovanjem. Če želite nakup zaključiti, v desnem zgornjem kotu kliknite ikono »Košarica«. Nato izberete »Košarica« ali »Nakup«. V prvem primeru boste preusmerjeni na stran nakupovalne košarice, kjer lahko pregledate in urejate količine dodanih izdelkov ali jih odstranite iz košarice. Če kliknete gumb »Nakup« boste preusmerjeni neposredno na nakupni proces za zaključek nakupa brez pregleda košarice.
Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Če želite iz nakupovalne košarice odstraniti določen izdelek, morate klikniti na ikono >>Zavrzi<<, ki se nahaja desno od cene izdelka. Če želite v košarico dodati določen izdelek, se morate vrniti nazaj v spletno trgovino. Za nadaljevanje z zaključkom nakupa, kliknite gumb »Oddaj naročilo z obveznostjo plačila«, ki se nahaja na desni strani okna.
Nakupovalna košarica in zaključek nakupa:
Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:
- Osebni podatki (ime, priimek, e-poštni naslov, telefonska številka)
- Naslov za dostavo in naslov za račun (če se razlikuje od dostavnega naslova)
- Način in strošek dostave: izberete lahko dostavo s GLS dostavno službo ali osebni prevzem v naši poslovalnici. GLS nudi dodatne dostavne možnosti, ki jih najdete na zavihku >>dostava in prevzem<<< /li>
- Način plačila: izbirate lahko med plačilom preko spleta s kartico, plačilom po povzetju (kartica ali gotovina), ali plačilom po predračunu (bančno nakazilo).
Opis tehničnih postopkov sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila in pregled vsebine naročila:
- Vse podatke, ki ste jih oddali tekom oddaje naročila lahko preverite in popravite na pregledu naročila, preden zaključite nakup.
- Na pregledu naročila so prikazani naročeni izdelki ter vsi podatki, ki ste jih vnesli med zaključkom nakupa. Če želite urejati vsebino naročila, se vrnite na košarico.
Potrditev naročila in zaključek:
Po izboru načina plačila, se morate strinjati s splošnimi pogoji poslovanja in klikniti na gumb »Zaključi nakup«, da zaključite postopek nakupa. Po oddanem naročilu se odpre nova stran s tekstom o uspešni oddaji naročila z vsemi podatki.
Postopek obveščanja o nakupu
- Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da smo naročilo sprejeli. S prejemom tega obvestila se šteje kupoprodajna pogodba za sklenjeno, s tem pa se tudi šteje cena in drugi pogoji za fiksne ter zavezujoče tako za prodajalca kot kupca.
- Trgovina.ngen.si vas lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče na vašo kontaktno številko, ki ste jo vnesli med postopkom nakupa.
- Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak, le da pri vnosu osebnih podatkov vpišete še naziv podjetja in davčno številko.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in uporabnikom je v spletni trgovini trgovina.ngen.si sklenjena v trenutku, ko trgovina.ngen.si pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Kupoprodajno pogodbo sestavlja elektronsko sporočilo o potrditvi naročila in splošni pogoji poslovanja, kot so veljali v trenutku oddaje naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot tudi za uporabnika.
Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini trgovina.ngen.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec uporabniku omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.
Kupoprodajna pogodba (t.i. prvo e-sporočilo o statusu naročila) in splošni pogoji, ki so veljali ob oddaji naročila so v elektronski obliki shranjeni na strežniku trgovina.ngen.si in je uporabnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Način plačila
Spletna trgovina trgovina.ngen.si omogoča naslednje načine plačila:
- preko spleta s kreditno kartico,
- po predračunu z nakazilom na račun podjetja,
- z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu,
- z gotovino ali kartico ob dostavi paketa preko dostavne službe GLS.
V primeru plačila po predračunu bo uporabnik po zaključenem nakupu dobil prikazan UPN obrazec za kupnino in stroške dostave za naročilo (če je dostava brezplačna, bo predračun le za kupnino). Ko bo predračun poravnan, bo naročilo poslano v nadaljnjo obdelavo in v najkrajšem možnem času odpremljeno uporabniku. Če predračun ne bo poravnan v roku 3 delovnih dni, bo prodajalec to razumel kot preklic naročila in ga kot preklicanega tudi označil, blago iz naročila pa bo vrnjeno v prodajo v spletno trgovino.
Dostava in prevzem
Pošiljke naročene preko spletne trgovine trgovina.ngen.si dostavljamo do vrat objekta naših kupcev preko pogodbenega partnerja GLS. Prodajalec si v izrednih primerih pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Naročila oddana preko spletne trgovine trgovina.ngen.si dostavljamo samo na območju Republike Slovenije. V kolikor nimate veljavnega naslova v Republiki Sloveniji, lahko pošiljko prevzamete v enem izmed paketomatov GLS. Če želite dostavo paketa v katero koli drugo državo v EU lahko paket pripravimo, dostavo pa uredite sami preko izbranega ponudnika in nosite s tem povezane stroške.
Strošek dostave do vrat objekta za naročilo na območju Republike Slovenije je 3,99€, ne glede na težo ali količino paketov. V primeru, da skupni znesek posameznega naročila presega vrednost 100,00€ pa je dostava v Republiki Sloveniji brezplačna. Dostava je brezplačna tudi za določene izdelke, za katere je tako določeno oz. označeno v spletni trgovini in katere prodajalec sprotno lahko spreminja in objavlja (v primeru akcijske ponudbe). Če ob takšnem izdelku, za katerega velja brezplačna dostava, istočasno kupite tudi druge izdelke, brezplačna poštnina velja za celotno naročilo.
Možnosti dostave do vrat objekta in cene za območje Republike Slovenije
- Dostava do vrat objekta z GLS dostavno službo - 3,99€
- Dostava v GLS Paketno trgovino ali GLS paketomat - 3,99€
Čas dostave in odpreme paketa
GLS
V kolikor je bilo naročilo oddano do 12. ure, kot način plačila pa je bil izbran katerikoli način z izjemo plačila po predračunu in je naročeno blago na zalogi v skladišču prodajalca, si bomo prizadevali, da naročene izdelke prejmete že naslednji dan. Kljub navedenemu velja splošni dostavni rok 2-3 delovne dni.
Prodajalec ne prevzema odgovornosti v primeru zamude dostave. Vse spore in poizvedbe, ki izhajajo iz tega naslova mora uporabnik uveljavljati zoper izbranega ponudnika dostavnih storitev, katerega je uporabnik izbral pod možnostmi dostave. V primeru, da uporabnika ob dostavi ni na naslovu, bo dostavljavec pustil obvestilo o dostavi ali kupca obvestil preko oddanih kontaktnih podatkov ob naročilu z možnostjo ponovne dostave ali dostave v paketomat GLS ali paketno trgovino GLS.
V primeru izbranega načina plačila po predračunu roki za dostavo iz prejšnjih odstavkov tega poglavja splošnih pogojev poslovanja pričnejo teči z dnem prejema plačila na transakcijski račun podjetja.
Če uporabnik pri prevzemu pošiljke, ne glede na izbran način dostave, opazi, da je pošiljka poškodovana, mora o tem na kraju samem nemudoma obvestiti dostavljavca, kateri mora izpolniti zapisnik o poškodovani pošiljki.
Izdaja računa
Trgovina.ngen.si ob dostavi do vrat objekta ali osebnem prevzemu naročenih izdelkov uporabniku v paket priloži tudi račun v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Uporabnik bo račun prejel v paketu skupaj z dostavljenimi izdelki.
Garancija
Garancija je vsaka obveznost, ki jo prodajalec ali proizvajalec (v nadaljevanju: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem. Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem. Če so pogoji iz garancijskega lista za potrošnika manj ugodni od tistih, ki so določeni v povezanih oglaševalskih sporočilih, je garancija zavezujoča pod pogoji, določenimi v povezanih oglaševalskih sporočilih, razen če so bila povezana oglaševalska sporočila pred sklenitvijo pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot so bila izdana. Garancija je prostovoljna (tržna) ali obvezna. Minister, pristojen za varstvo potrošnikov, izda pravilnik, s katerim določi blago, za katero proizvajalec izda garancijo za brezhibno delovanje za najmanj eno leto, pri čemer garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga kupcu. V skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, je garant za obvezno garancijo le proizvajalec, zaradi česar je torej mogoče obvezno garancijo uveljavljati le pri osebah, ki se štejejo za proizvajalca ali pri pooblaščenem servisu proizvajalca, če je tako navedeno na posameznem garancijskem listu. Trgovina.ngen.si kot prodajalec je torej za obravnavo in vsebinsko razrešitev garancijskih zahtevkov kupcev odgovoren le v primeru, ko je sam dajalec garancije, ali v primeru, ko se v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, sam šteje za proizvajalca blaga.
Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega in pred prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Ne glede na drugi, tretji in četrti odstavek tega člena splošnih pogojev poslovanja lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.
Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.
Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec. Stroške pošiljanja izdelkov v garancijsko popravilo torej uvodoma krije kupec, po opravljenem pregledu in ugotoviti upravičenosti ter utemeljenosti garancijskega zahtevka kupca pa bo proizvajalec te stroške kupcu povrnil.
Pravice potrošnika, ki jih lahko uveljavlja na podlagi garancijskega lista, prenehajo po preteku dveh let od dneva, ko jih je uveljavljal pri garantu.
Proizvajalec za blago, za katero se zahteva izdaja obvezne garancije za najmanj eno leto:
- zagotavlja potrošniku poleg garancijskega lista tudi navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;
- zagotavlja servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na blagu ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, če sam ne opravlja te dejavnosti;
- zagotavlja brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka;
- zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo.
Proizvajalec ima vse obveznosti v zvezi z obvezno garancijo po veljavni zakonodaji, ki ureja varstvo potrošnikov, tudi, če za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, garancijski list ni bil izdan ali potrošniku ni bil izročen.
Pravice v zvezi z obvezno garancijo po veljavni zakonodaji, ki ureja varstvo potrošnikov, imajo tudi osebe, ki se sicer ne štejejo za potrošnika.
Odstop od pogodbe sklenjene na daljavo - velja le za potrošnike
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (v nadaljevanju: odstop od pogodbe).
Razen če sta prodajalec in potrošnik dogovorila drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega odstavka pri teh pogodbah:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
- sklenjenih na javnih dražbah;
- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu,
- je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
- je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
- podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena ZVPot-1.
Navedena omejitev pri odstopu od pogodbe iz prejšnjega odstavka torej velja tudi za katerekoli blago, ki ga ponuja prodajalec preko spletnega mesta trgovina.ngen.si, zlasti pa v primeru, če gre za dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat, kot opredeljeno zgoraj v 6. točki prejšnjega odstavka. Pri nakupu tovrstnega blaga lahko torej potrošnik odstopi od pogodbe le, če dobavljeni izdelki še niso bili odprti in uporabljeni oz. ko potrošnik še ni odprl pečata.
Rok za odstop od pogodbe začne teči z dnem, ko:
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Prejšnji odstavek se smiselno uporablja tudi za digitalno vsebino, ki se dobavi na materialnem nosilcu podatkov. Če je predmet pogodbe opravljanje storitev ali dobava digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, pa začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.
Šteje se torej, da je potrošnik podal odstopno izjavo za odstop od pogodbe pravočasno, če jo v primeru nakupa blaga pošlje v roku 14 dni od prevzema blaga ali digitalne vsebine, ki se dobavi na materialnem nosilcu, ki je določen za odstop od pogodbe, in v primeru nakupa storitve ali digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu, v roku 14 dni od dne sklenitve pogodbe.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pri katerih ima potrošnik pravico, da odstopi od pogodbe, lahko v zgoraj navedenem roku na elektronski naslov [email protected] ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu prodajalcu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, lahko potrošniki uveljavljate tudi s posredovanjem izpolnjenega obrazca za odstop od pogodbe.
Blago morate vrniti prodajalcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago vrnete na naslov: NGEN d.o.o, Moste 101, 4274 Žirovnica, Slovenija. Kot potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krijete samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov. Izdelek morate vrniti nepoškodovan, poslan v originalni še neodprti embalaži in v nespremenjeni obliki in količini. Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe mora uporabnik predložiti tudi kopijo računa in osebne podatke, v kolikor obstaja dvom glede upravičenosti do odstopa od pogodbe ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino. Vračilo vseh prejetih plačil bomo opravili v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, ob čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila do prevzema vrnjenih izdelkov ali dokler uporabnik ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik ne sme uporabljati digitalne vsebine ali digitalne storitve in je ne sme dati na voljo tretjim osebam. V primeru odstopa od pogodbe lahko podjetje ne glede na prej navedeno potrošniku prepreči vsakršno nadaljnjo uporabo digitalne vsebine ali digitalne storitve, in sicer zlasti tako, da potrošniku onemogoči dostop do digitalne vsebine ali digitalne storitve ali onemogoči potrošnikov uporabniški račun.
Kupec potrošnik v zvezi z vračilom izdelkov pri odstopu od pogodbe skladno s tem poglavjem splošnih pogojev poslovanja krije stroške vračila blaga. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma darilni bon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vračajo. Na vaš TRR se vrne le vplačani znesek, obenem pa prejmete tudi novo promocijsko kodo oziroma darilni bon z istimi pogoji. V kolikor ste z nakupom izdelka prejeli tudi točke zvestobe, bodo v primeru vračila izdelka, za katerega so bile točke prejete, le te tudi odvzete.
Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe iz tega poglavja nosi potrošnik.
Obvezno jamstvo za skladnost blaga – velja le za potrošnike
V nadaljevanju so opisane in povzete pravice in obveznosti potrošnika ter prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga ter nepravilnosti pri opravljeni storitvi, kot jih določa vsakokrat veljavni Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, s spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju: ZVPot-1).
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
(v nadaljevanju vse skupaj: subjektivne zahteve za skladnost blaga)
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago tudi:
- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno in
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
(v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga)
V primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:
- ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali
- dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju ali
- v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.
(v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi)
Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom teh splošnih pogojev poslovanja, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:
- je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti ter
- razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga ali objektivnih zahtev za skladnost blaga z digitalnimi elementi, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost blaga ali objektivnih zahtev za skladnost blaga z digitalnimi elementi, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi, prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. ZVPot-1, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem splošnih pogojev poslovanja, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga, kar se brez poseganja v objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi (v nadaljevanju: jamčevalni rok).
V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je Prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi. V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.
Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot bilo predhodno opredeljeno v predhodnih dveh odstavkih teh splošnih pogojev poslovanja, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.
S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je opredeljena v zgornjih odstavkih teh splošnih pogojev poslovanja. Pogodbena določba, ki nasprotuje navedenemu, je nična.
Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna v obdobju, opredeljenem v desetem odstavku tega poglavja splošnih pogojev poslovanja, če se neskladnost pokaže v tem obdobju.
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalec, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega poglavja teh splošnih pogojev poslovanja, upravičen da:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega poglavja splošnih pogojev poslovanja. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalec obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka skladno s tem odstavkom.
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Navedeni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka navedenega v tem odstavku. Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka teh splošnih pogojev poslovanja so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s pred prejšnjim odstavkom tega poglavja splošnih pogojev poslovanja;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Ne glede na prejšnji odstavek teh splošnih pogojev poslovanja lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s tem ali predhodnim odstavkom tega poglavja splošnih pogojev poslovanja, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
Pravice iz štirinajstega odstavka tega poglavja splošnih pogojev poslovanja prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
Uveljavljanje stvarnih napak – velja za vse ostale kupce, ki se ne štejejo za potrošnike
V razmerju do oseb, ki se v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, ne štejejo za potrošnika, se glede načina, pogojev in rokov za uveljavljanje zahtevkov iz naslova stvarnih napak ali nepravilnosti pri opravljeni storitvi uporabljajo določila vsakokrat veljavne zakonodaje, ki ureja obligacijska razmerja, zlasti določila vsakokrat veljavnega Obligacijski zakonik (Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo, 64/16 – odl. US in 20/18 – OROZ631, s spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju: OZ)
Odgovornost za škodo za blago z napako
Trgovina.ngen.si si prizadeva, da v promet daje samo izdelke z visokimi standardi kakovosti in varnosti. V kolikor iz katerega prodanega izdelka izvira škoda, lahko uporabnik zahteva povračilo škode skladno z določbami veljavne zakonodaje, ki ureja varstvo potrošnikov in obligacijska razmerja. Če proizvajalca ali uvoznika ni mogoče ugotoviti, lahko oškodovanec od prodajalca pridobi podatke o tem, kdo je proizvajalec oziroma uvoznik, ali katera oseba mu je izdelek dobavila.
Varnost
Trgovina.ngen.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovina.ngen.si v te namene uporablja 256 bitni SSL certifikat, izdan iz strani pooblaščene organizacije.
Varovanje osebnih podatkov
Trgovina.ngen.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 ter veljavnimi nacionalnimi predpisi, zlasti vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22, s spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju: ZVOP-2).
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju »Politika zasebnosti«. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni in resnični.
Komunikacija
Trgovina.ngen.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili vsakokrat veljavnega Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22, s spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju: ZEKom-2).
Oglasna elektronska sporočila bodo po vsebini takšna:
- da bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila,
- da bo Identiteta pošiljatelja jasna razvidna, hkrati bo razviden tudi veljaven naslov, na katerega lahko prejemnik pošlje zahtevo za prenehanje pošiljanja oz. prejemanja takšnih oglasnih elektronskih sporočil,
- da bodo različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, jasno označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe pri prejemanju tovrstnih oglasnih sporočilih ter način brezplačne in enostavne odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Želja uporabnika, da ne želi sprejemati oglasnih sporočil, bo izrecno upoštevana.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina trgovina.ngen.si in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
Trgovina.ngen.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni trgovini. V takem primeru bo prodajalec uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik si pridržuje pravico odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vrednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake oz. zmote v ceni ali označbi cene.
S sprejemom teh splošnih pogojev se strinjate z izključitvijo odgovornosti ponudnika za škodo povzročeno iz lahke malomarnosti in ki nastane iz naslova obiska ali sklepanja pogodb ali drugih interakcij ali odnosov, ki nastanejo ali se izvajajo preko spletnega mesta trgovina.ngen.si.
Pritožbe in spori
Trgovina.ngen.si spoštuje veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnave pritožb.
V primeru težav se uporabnik s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 (0)45 812 031 ali po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova [email protected]. Postopek pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi NGEN d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15, s spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju: ZIsRPS).
Trgovina.ngen.si kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo blaga, storitev in digitalnih vsebin na območju Republike Slovenije, v skladu z ZIsRPS ter Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (v nadaljevanju: Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov) v nadaljevanju objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo TUKAJ oziroma na naslednji spletni povezavi: https://ec.europa.eu/
Prodajalec si pridržuje pravico, da te splošne pogoje poslovanja kadarkoli spremeni ali dopolni. Vsakokrat veljavni splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani: trgovina.ngen.si.
Ti splošni pogoji poslovanja so objavljeni in pričnejo veljati z dnem objave na spletni strani trgovina.ngen.si.
Žirovnica, 21.12.2023
NGEN, d.o.o.